hamburg 970w

Topsprekers bij BrandFuel24

 

Jacqueline Smit | commercieel directeur Telegraaf Media Group

Een groep met 60 verschillende brands in online en offline media met een dagelijks bereik van 7 miljoen consumenten. TMG voert een stevige strijd met talloze andere grote en kleinere media aanbieders. Jacqueline staat bekend als een vakvrouw met een heldere visie en vindt branding super belangrijk. Voor TMG was zij o.a. CEO van de 538 group en directeur van de Consumer & Online groep van Microsoft. Daarnaast is zij juryvoorzitter van de Esprix marketingcommunicatie prijzen. https://www.tmg.nl/nl

JacquelineSmitfotoKopie 

Matthias von der Heyde | Head of Business development Aboutyou.de 

Aboutyou.de is een online warenhuis welke ruim 500 topmerken verkoopt, gestart in 2014 en is onderdeel van Otto. Aboutyou zit volop in E-commerce en gaat de strijd aan met Zalando en andere grote spelers. Aboutyou is een gamechanger die E-commerce in de volgende fase wil brengen. Matthias was hiervoor senior marketing director bij Unilever Germany en werkte ook bij the Boston Consultancy Group. http://www.aboutyou.de/

MatthiasvonderHeyde

Peter Dekkers | VP Customer Development | Unilever Deutschland

Peter werkt al vanaf 2005 bij Unilever waar hij veel internationale ervaring heeft opgedaan. In de Duitse markt is de strijd om het marktaandeel stevig en daarbij is het belangrijk dat je sterke merken bouwt, regelmatig innoveert en vooral ook een goede relatie met klanten en consumenten hebt. http://www.unilever.de/

PeterDekkersUnilever.jpg2 

Tom de Bruyne | oprichter SUE Amsterdam

SUE is een bureau dat gespecialiseerd is in gedragsbeïnvloeding. SUE ontwikkelt campagnes, producten, programma’s en startups voor nationale en internationale merken. Tom is Belg, maar woont sinds 2007 in Amsterdam. Hij is Fellow aan de Universiteit van Leuven en gastdocent op de Rotterdam School of Management. In zijn vrije tijd verzamelt hij foto’s van bizarre MKB slogans op http://mkbslogans.tumblr.com. Verder is Tom frequent te zien als spreker op congressen. http://www.sueamsterdam.com/

TomdeBruyneSUEamsterdam

Sándor van Mil | Marketing Manager | Bolletje - MERK van het jaar 2015

Bij Bolletje weten ze ook wat vechten om de gunst van de consument is in de overvolle Foodmarkt. Een mooi oud Hollands merk, maar levendig door innovaties en met een uitgebreide portfolio. Supermarktklanten kozen Bolletje in 2015 tot merk van het jaar. Sándor werkte eerder bij Philips Consumer Electronics. http://bolletje.nl/

Bolletje SndorvanMil

 

 

 

Aanmelden voor de nieuwsbrief