Spannende game-opdracht voor slimme marketeers & spelregels

De OPDRACHT:

  • Koop met je team een van de 10 vergeten merken in de veiling.
  • Bepaal met je team in welke product/dienst categorie je om de gunst van de consument gaat vechten.
  • Gebruik alle insights van de topsprekers, de TrendSafari en uiteraard je teamleden.
  • En herintroduceer dit merk voor de consument.

Let op: dit mag niet in dezelfde categorie als toen het merk nog bestond! Real live onderzoek bij 1.000 consumenten zal uitwijzen wie de battle wint en zich BrandMaster 2016 mag noemen

opdracht 01De teams worden samengesteld uit de deelnemers van BrandFuel24. De deelnemende teams ontwikkelen samen met vakcollega’s binnen 24 uur een nieuw merkconcept voor het gekochte vergeten merk, dat nog tijdens het event wordt voorgelegd aan een representatief onderzoekpanel van 1.000 Nederlanders via Trendbox. De twee beste teams strijden om de titel tijdens de live pitch in de bus.

Revitaliseer vergeten merken en introduceer deze in een andere categorie

De “vergeten” merken worden tijdens de veiling verkocht aan de deelnemende teams, die er vervolgens spannende nieuwe merkconcepten van maken. Een selectie van de volgende merken worden bij opbod verkocht:bus

  • Vroom & Dreesman
  • Ben Bits
  • King Corn
  • Domo
  • Wybert
  • NMB
  • Bonitos
  • World online
  • Libertel
  • Edah
  • Datsun

Tom Heidman

“Dank, ik heb een goede reis gehad, veel inspiratie opgedaan en leuke mensen ontmoet. Dank voor de uitstekende organisatie en de door jullie gecreëerde sfeer”
Commissaris en ex. CEO C1000 en RvB JUMBO

Aanmelden voor de nieuwsbrief